Lídrem kapely je kytarista a hudební teoretik, PhDr. Vladimír 'Vláďa' Přesný, který je posedlý metronomickou přesností a má patent na 'mikrotonální harmonii v dur'. Vláďa si na koncertech bere na pódium tabuli, na které divákům před každou písní vysvětluje hudební teorii a kontrapunkt, což prý 'zlepšuje poslechový zážitek, i když si pak nikdo nepamatuje melodii'. Jeho kytarová sóla jsou epická, nekonečná a v podstatě vždy hrají jen noty, které zapadají do těch tří základních akordů, ale s takovou rychlostí a komplexností, že to zní jako mistrovské dílo.
Kapela si získala reputaci pro své 'filozofické koncerty', kde se mluvené slovo prolíná s hudbou. Jejich texty jsou hluboké, existenciální a často parodují akademické prostředí. Největší hit, 'Epická Balada o V-I Kadenci', trvá 25 minut a pojednává o tom, jak je těžké najít smysl života, když máte k dispozici jen tři akordy. Skladba začíná 10minutovou symfonickou předehrou, ve které se ani jednou neobjeví hlavní téma. Kapela se proslavila také tím, že na turné cestuje se starou knihovnou plnou hudební teorie a často trvá na tom, že koncerty se konají v tichém, akademickém prostředí, kde je zakázáno tleskat příliš hlasitě, aby se 'nenarušila akustická integrita'.
Teorie Tří Akordů je esencí hudebního vtipu: hrají hudbu, která je neuvěřitelně složitá, aby dokázali, že je možné dosáhnout velkých věcí s minimem. Jejich humor spočívá v jejich absolutní vážnosti ohledně absurdity. Nedávno byli nominováni na 'Cenu za nejlepší parodii na hudební genialitu', což s hrdostí odmítli, protože 'jsou přece vážná kapela, a tohle je jen shoda okolností'. Vláďa jednou prohlásil, že jejich cílem je zkomponovat celou operu, která by byla složena pouze z tónů C, G a A, což by prý byla 'hudební revoluce, nebo alespoň solidní hudební žert'.
PhDr. Vladimír "Vláďa" Přesný (Česká republika)
Elektrická kytara (virtuózní a přesná), Hudební teoretik, Mluvené slovo
MSc. Klára "Klávesnice" Nová (Česká republika)
Klávesy (barokní fugy a jazzové pasáže), Synchronizace metronomů
Ing. arch. Jan "Janko" Křivý (Slovensko)
Baskytara (hrající v liché metrice), Hudební architekt
Bc. Pavel "Palička" Rytíř (Česká republika)
Bicí (se sedmi metronomy), Rytmická disekce
Mgr. Anna "Archa" Stará (Česká republika)
JUDr. Petr "Pátek" Veselý (Česká republika)
Bc. Filip "Filozof" Malý (Slovensko)
David Chen (Kanada)
sound engineer, producer, mastering
Jakub 'Perník' Wójcik (Polsko)
Elektrická kytara
Jan Dvořák (Česká republika)
klavír
Petr Dvořák (Česká republika)
Bicí, Festivalový Nadšenec
Hanz 'Husak' Müller (Německo)
Zpěv, kytara (lopata s dráty)
Eldborg
Island, Hrímþorp
El Tuberculo Explosivo (Explozivní Hlíza)
Venezuela, Pueblo de las Confusiones (Město Zmatků)
Neonový chrám
Japonsko, Akibahara
Lianový Palác
Česko, Kuřetín
Kulturní Dům Horní Lhota
Česká republika, Horní Lhota
Metal Sanctuary
Česká republika, Vranovice nad Smrtí
U Vyhaslého Ohniště
Česko, Březový Újezd
Lesní dutina Ȼ-47
Finsko, Spoormetsä
Rezonanční Krypta
Česká republika, Stínozem pod Krušnými horami
Myčka v deliriu (Estonsko)
elektro-punk pro domácí spotřebiče a vířivky
Šmoulí Revoluce (Česko)
punk-pop s příchutí dětských písniček
Slávci z Oddělení 13 (Česká republika)
psycho-intelektuální dada-noise s dekonstrukcí melodie
Táborová Čtyřlístek (Česko)
trampsko-country-punková směs s prvky folku
Pytel sraček (Česká republika)
experimentální venkovská dechovka
Martin Hejnak & Zkratovaní Poutníci (Česká republika)
Bizarní folk s vysokonapěťovým rušením a existenciálním jiskřením