Klub Lesní Srub, malebně situovaný na okraji fiktivní vesnice Hvozdec pod Ještědem, hluboko v severočeských lesích, je pro kapelu Zatmění Mysli nejen občasným místem koncertů, ale i symbolickým útočištěm a zhmotněním jejich životního stylu. Tato útulná dřevěná stavba, architektonicky připomínající zvětšenou verzi jejich milovaného karavanu, je obklopena stromy a několika ohništi, což dokonale koresponduje s jejich vášní pro táboření a pobyt v přírodě.
Interiér klubu, zařízený v rustikálním stylu s masivním dřevěným nábytkem a centrálním krbem, vyzařuje teplo a pohodu. Stěny zdobí fotografie Slávka, Hejnák, Honehututu, Zvaného Grýna a pana Špačka zvaného Hopíka z jejich nesčetných cest a festivalů, stejně jako různé hudební nástroje a suvenýry, které nasbírali během svých dobrodružství. Malé, ale útulné pódium v rohu sálu slouží pro komornější vystoupení a akustické sety, kde často zaznívají i folkové motivy.
Před klubem se rozprostírá prostorné posezení s několika ohništi a dřevěnými lavičkami, kde se po koncertech pravidelně konají neformální setkání kapely s fanoušky. Vůně opékaných buřtů, linoucí se z ohně, a zvuky akustických kytar se zde staly neodmyslitelnou součástí letních večerů, dokazující, že nejen country je člověk živ.
Lesní Srub je pro Zatmění Mysli místem, kde mohou plně propojit svou hudbu s láskou k přírodě a trampování. Koncerty zde mají vždy uvolněnou a přátelskou atmosféru, často připomínající spíše velký táborák s kvalitní hudbou. Fanoušci si toto místo oblíbili pro jeho jedinečné kouzlo a autentickou možnost setkat se s kapelou v neformálním prostředí, daleko od sterilních městských klubů.
Klub slouží i jako občasná základna pro jejich výpravy do okolní přírody. Slávek, Hejnák, Honehututu, Zvaný Grýn a pan Špaček zvaný Hopík zde často parkují svůj "Lesní Srub" a vyrážejí na pěší túry po malebných lesích a kopcích Ještědského hřebene, hledajíce inspiraci pro svou další tvorbu.
Lesní Srub tak není jen hudebním klubem, ale i ztělesněním životního stylu Zatmění Mysli – harmonického spojení propracované hudby, lásky k přírodě a silné komunity fanoušků, kteří vědí, že nejen country dokáže spojovat lidi u ohně.
Zatmění Mysli (Česká republika)
Symphonic Progressive Metal s folkovými přesahy
Canto di Terra (Itálie)
neofolk / world music
Exkrementální Dimenze (Česká republika)
psycho-seniorní tele-noise s příměsí vývar-folku
Myčka v deliriu (Estonsko)
elektro-punk pro domácí spotřebiče a vířivky
Elektrische Welle (Německo)
Industrial Rock
Krvavý měsíc (Česko)
alternativní metal s prvky folkloru
Harmonie Starého Světa (Rakousko)
dechová hudba
Debil Revival (Česko)
hyperabsurdní retromongoloidní turbo-folk s prvky rozpadlé dechovky a dětských říkanek
Élise Lefevre (Francie)
Zpěv, Texty
Jakub 'Hran' Hraničář (Česko)
kytara, niněra, doprovodný zpěv
Javier Benitez (Argentina)
Bandoneon
Eliška 'Zlatá Nit' Malá (Česká republika)
Vedoucí ženský zpěv, Banjo
Žofie Závitová (Slovensko)
synth-fazole a rytmické střevní zvuky
Prof. PhDr. Helena Vinicová, Ph.D. (Česká republika)
renesanční loutna s perleťovou intarzií
Luiza Mendes (Brazílie)
Perkuse
Leonardo Gymnastikos (Řecko)
trumpeta na kruzích
Finn MacLeod (Skotsko)
Keltská Věž (Celtic Tower)
Tereza 'Terka' Svobodová (Česko)
viola, housle, kytara, zpěv
Pierre Laurent (Francie)
Baskytara
Lenka 'Zlatý Klíč' Nováková (Česká republika)
Klávesy, Syntezátory
Marie "Dub Marushka" Řeháková (Česká republika)
klávesy
Jaskyňa Ozven
Slovensko, Temnoslava
Bläserhalle Silberthal
Rakousko, Silberthal
Tepelný okruh
Estonsko, Kärtseldorf
La Salamanca Espectral
Argentina, Polvo Eterno
Ječírna Pod Stropem
Česká republika, Vyjekovice