Hospoda U Poslední Fáze ve fiktivní obci Výbojov je svatyní všech ztracených existencí a místem, kde fyzikální zákony dostávají zabrat. Zvenku vypadá jako obyčejná vesnická putyka, která pamatuje ještě Rakousko-Uhersko. Uvnitř je to však chrám elektrického boha. Majitelem a vrchním konstruktérem je otec Radomíra Výboje, který podnik po synově vyloučení z univerzity přestavěl na jakousi živou laboratoř. Pivo je zde chlazeno pomocí soustavy Peltierových článků napojených na solární panel pochybného původu. Osvětlení zajišťují holé žárovky, jejichž intenzita kolísá podle toho, jestli zrovna někdo používá fén v bytě nad hospodou.
Stěny nejsou vytapetované, ale pokryté starými elektrickými schématy, vybledlými plány rozvoden a ručně psanými citáty z textů Martina Hejnáka, které Radomír považuje za prorocké. V rohu stojí nefunkční hrací automat, který Radomír předělal na generátor náhodných tónů – když do něj hodíte minci, místo výhry se ozve disharmonický akord a vytiskne se lísteček s veršem: „Vím, kde budeš žít.“
Jeviště je permanentním staveništěm. Změť kabelů všech barev a tlouštěk se plazí po zemi i po stěnách a spojuje nástroje s neidentifikovatelnými krabicemi, které bzučí, pískají a občas z nich vyšlehne malý plamínek. Vzduch je neustále prosycen pachem piva, přepáleného prachu a ozónu. U Poslední Fáze není místo pro slabé povahy. Každá návštěva je rizikem, každý koncert je experimentem na hranici života a smrti. Je to jediný hudební klub na světě, kde vám při objednávce piva hrozí, že dostanete elektrický šok, a kde je nejoblíbenějším drinkem „Zkrat“ – panák vodky s kapkou Tabasca, podávaný v kovovém panáku připojeném na slabou baterii, aby brněl na jazyku. Je to dokonalé a jediné možné domácí pódium pro Zkratované Poutníky.
Kapustová Sekera (Česká republika)
cirkus-folk-chaos
Kastrol Cowboy & Spol. (Mezinárodní (11 zemí))
Farmářský country s world music vlivy
Lokomotiva Expres (Slovinsko)
Železničářský folk-metal
Ethereal Echoes (Norsko)
Progresivní symfonický metal
Projekt: G.E.M.I.N.I. (Globální Datová Síť (Cloud))
Generativní Ambientní Hudba s prvky Datového Glitche a Procedurálního Noisu
Moravanka z Hrozenkova (Česká republika)
Česká lidová hudba
Ouroboros Tapes (Japonsko)
Lo-fi synth-pop/Retrofuturismus
The Multiverse Ensemble (Multi-vesmírný Soubor) (Orbitální stanice Zeme (Bývalá družice pro špionáž počasí))
Pan-Galactic Maximalism – 50 protichůdných žánrů v jediném okamžiku. Kolaps veškeré hudby do jednoho, teoreticky dokonalého, ale chaotického zvuku.
Pavel Kučera (Česká republika)
Bubeník, bubnuje jen na bubny z popelnic
Barbora Černá (Česká republika)
Smyčcová hráčka, hraje na smyčce z roztavených plastových lahví
Eva "Operní" Richter (Německo)
Vokály (opera), bicí (používá boty)
Doc. MUDr. Viktor Fidelis (Česká republika)
akustická violoncella z ořechového dřeva
The Mexican Trap (Mexiko)
Vocoder, Vokály (rap)
The Armenian Duduk (Arménie)
Duduk, Vokály (smutné)
Tomáš 'Bubák' Novák (Česko)
bicí, perkuse
Barry 'Šťastný pes' Smith (Itálie)
Zpěv, programování bicích z psích granulí
The Thai Lady (Thajsko)
Ladyboy show, Kabaret
JUDr. Theodor Eloquentius (Česká republika)
barokní klarinet zdobený zlatem a smaragdy
Moira Patel (AI) (Globální Síť)
Zvukové Krajiny
Die Aktenküche (Archivní Kuchyně)
Švýcarsko, Zürich-Bürokratienest
Granule Bar
Česká republika, Pampeliška
Granule Bar
Island, Pampeliška
Klub Smíchovka
Česká republika, Hrnčířovice
U Ztraceného Dirigenta (Zum Verlorenen Dirigenten)
Lichtenštejnsko, Vadleitz-Oberdorf